Projekt WEDU bol založený za účelom skvalitňovania služieb zákazníckeho servisu a podpory maloobchodného predaja. Zameriavame sa na rozvoj predajných zručností personálu prvého kontaktu a stredného manažmentu. Naučíme personál predávať služby a produkty bez nátlaku so spokojnosťou na strane obchodníka i zákazníka. Našim cieľom je vzbudiť u vašich zamestnancov záujem predávať a rovnako docieliť radosť z predaja a radosť zo svojho povolania predajcu. Stojíme si za tým, že len spokojný predajca môže mať spokojných zákazníkov. Spokojnosť zamestnancov vám radi pomôžeme zabezpečiť prostredníctvom našich ďalších služieb, zo sekcie audity a analýzy. Zamestnanci veľmi intenzívne vnímajú úroveň podnikovej kultúry, na základe ktorej sa rozhodujú, či bude ich aktuálne zamestnanie iba prestupnou stanicou alebo zamestnaním s perspektívou. Dôležitými prvkami kvalitnej podnikovej kultúry sú aj etický kódex a pravidelný etický audit.

Okrem hlavných produktov, ktoré tvoria našu kmeňovú ponuku, ponúkame svojim klientom takzvané „FLEXI“ riešenia, ktorých podstatou je riešenie neštandardných personálnych alebo obchodných situácii. Máme skúsenosti s riešením nevľúdnej pracovnej atmosféry panujúcej medzi kolegami štátnej inštitúcie, viedli sme sériu motivačno-obchodných školení v oblasti telemarketingu. Svojim klientom vieme pomôcť s tvorbou cenníkov a taktiež pomáhame s tvorbou reklamných a propagačných sloganov.